четверг, 20 февраля 2014 г.

МОДУЛЬ  9

     Цей модуль допоміг мені зробити висновки щодо того, як учні самі можуть спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.
     Щоб учні стали самостійними, вони повинні  виконувати роботу самостійно: від початку і до кінця (вміти обрати завдання, вчасно його виконати, якщо виникли труднощі, то попрацювати ще наполегливіше, щоб з ними справитися). Але цьому передує кропітка робота вчителя, щоб їх цього навчити: робити це саме, але спочатку в малих частках, поступово збільшуючи.
    Крім того, ми повинні пам’ятати і про учнів з особливими потребами - давати їм завдання, з яким вони можуть впроратися, наприклад - виконують роботу за шаблоном, що розробив учитель.
     Обдаровані ж учні можуть працювати із додатковими завданнями повишенної складності.

    Даний модуль був насиченим, я для себе відкрила багато нових методів по впровадженню диференційованого навчання для учнів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий